• (Android/iOS) Toy Blast codifică mai multe chei

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Toy Blast ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Toy Blast IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ codifică mai multe chei ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Toy Blast 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Nu se poate actualiza. Nu-mi oferă alte opțiuni decât rezultatele din ultimele două săptămâni

    De ce nu se vor actualiza noile niveluri?

    Nu mă va mai lăsa să am jocuri noi! Nici actualizarea nu a funcționat.

    Acest joc nu folosește jocuri Google Play pentru a salva progresul. Am schimbat telefoanele și am pierdut totul. Eu nu folosesc Facebook.

    Am jucat asta de mai mult de 5 ani, în timp ce am început să joc de 5 ani, au existat opțiuni bonus - joc nelimitat până la 24 de ore. Dar acum acea opțiune de bonus lipsește.

    de ce ati scos vietiile nelimitate? pacat era un joc distractiv...

    nu merge actualizarea

    Buna.

    Faceți ceva cu actualizarea!

    Stie cineva cate nivele sunt la joc

    Ai avut o aplicație grozavă. Odată ce ai atins 2.000 nu mai ai nicio șansă de a câștiga. Aproape fiecare joc de care aveți nevoie pentru a folosi o linie de viață. Ce glumă ai creat. Înțeleg că trebuie să faci bani, Dar măcar să fie CORECT. Din nou a fost un joc grozav. Dar ai distrus-o. Ce trist. Foarte dezamăgit de tine

    Bun jocu

    Mi-ati sters prieteni activi din lista si nu ii mai pot adauga. Dupa ce ajungi intr-un anumit stadiu al jocului, nu poti juca competitiv daca nu dai bani.

    Veți rămâne blocat la un nivel timp de 3 zile, apoi veți zbura în mod miraculos prin el, cu 10 mișcări rămase după o actualizare. Porți de dificultate foarte artificiale. A terminat jocul și au o „arenă a maeștrilor” sau niște prostii care sunt la aceleași niveluri din nou și din nou. Nu aș recomanda.

    Are nevoie de mai multe culori și efecte

    E super oricum

    Deci, nu actualizați în regiunea mea, în cazul în care unii oameni din întreaga lume au deja peste 200 de niveluri în arena legendelor, nu-i așa?

    Mai mult reclame...

    Egg Wars Adventure aau

    Ce are de nu merge

    De ce nu mai imi pot vedea prietenii din lista?va rog sa faceti ceva sa rezolvati problema!

    Până acum nu e rău. Tocmai am început să joc acum 5 minute, așa că voi actualiza mai târziu. Super usor.

    Nu am primit actualizarea toată ziua de azi, când alți oameni nu au avut niciodată această problemă

    Mă joc Toy Blast de 4 ani. La început i-aș fi dat 5 stele, dar acum nu-i pot da decât una. Nivelul de dificultate pentru a atinge provocările Daily, Hoop Shots și Star Chests s-a dublat peste noapte. Nivelurile superioare erau distractive și provocatoare, dar acum este nevoie de mai mult de o duzină de ori pentru a le câștiga fără un truc plătit. Câștigarea de monede era odinioară dificilă și provocatoare, dar acum sunt al naibii de imposibil de câștigat. Pe o notă pozitivă, nu le-am plătit nimic. Trecând peste.

    Distractiv să treci timpul, arena legendelor perfectă pentru când rămân fără niveluri!!

    Bunicel

    relaxanta si distractiva

    La fiecare 2 săptămâni, acest joc se actualizează, dar aștept mereu de la 0800 și încă aștept actualizările de la 1514 durează mult


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :