• (Android) Happy Cooking 2: Cooking Games ключі генератора кодів

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Happy Cooking 2: Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Happy Cooking 2: Cooking Games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ ключі генератора кодів ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Happy Cooking 2: Cooking Games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    ця гра дуже фантастична

    Весело і приємно

    Я не можу отримати більше рівнів до 80 рівня, але не можу піти далі????????

    Досі немає оновлень з моменту встановлення. Завершено всі рівні і цілу віку чекали оновлень. Дуже нудно і розчаровано. Видалення...

    Ця гра така мила, що я почну з 3, потім 4 і 5

    не повинно бути таймерів, які роблять гру важче

    я щасливий

    Низька графіка, покращує якість графіки та зображення гри та її персонажів.

    Так що все гаразд.

    Не добре

    Потрібно грати більше, перш ніж почати рейтинг 5

    Happy Cooking 2: Cooking Games Інше zph

    Супер гра

    Клієнти приходять швидко!

    Ця гра краща, але не грандіозна

    Я дуже ненавиджу повторювати рівні, на яких мені вже вдалося, щоб отримати діаманти. Це просто не весело і так нудно.

    Happy Cooking Thông thường bgzj

    Добре-добре

    烹飪達人:夏日之旅 休閒 kub

    добре

    він зависає на початку першого рівня!!

    Мені це сподобалося, поки мені не перекинули рівні, і вам нічого більше не було, оскільки було б більше 3 ресторанів

    Mad Dex Παιχνίδια arcade tpzz

    Чудова гра... тримає вас на рівнях і залишається зосередженим. Усі рівні від 5-2, коли прийшов час показати, що ви переміг. На двох кнопках з'являється напис: нагорода або подвійне.... УСІ ПОДВІЙНІ КНОПКИ не працювали, нічого не відбувається… УВАГА НОВИХ ГРАВЦІВ)

    Весела гра

    Любив грати, поки не досяг 30 і 31. Можу отримати всі зірки, тому що клієнти приходять без бульбашок для замовлення, тому ви не можете їх обслуговувати. Тож пішов далі й досяг 37, і перша зірка гра на гітарі з’являється без бульбашки порядку, тому я не можу продовжувати гру. Я хотів би поставити вам оцінку 5 зірок, але поки це не буде виправлено і я не зможу продовжити, для мене це гра 1 зірка.

    Гарно і легко

    Тільки що почав грати ще не може дати високий показник

    Я відчуваю себе щасливою❤❤❤

    Я люблю кулінарну гру

    все, що він робить, це каже мені покласти полуницю в машину, щоб зробити варення, але вона не дозволить мені нічого робити

    Ця гра була дуже гарною

    Happy Cooking 2: Cooking Games Інше zph

    Дуже гарний додаток

    Видалено через 5 хвилин. Це буквально розбило мій телефон.

    مرحبا

    Чудово

    Коли ви відкриєте новий ресторан? Я закінчив до рівня 80 з усіма 3 зірками.

    Я дуже люблю цю гру. Будь ласка, додайте більше рівнів

    так найкраще в неї грати

    завжди кажу, що не можу завантажити, коли я намагаюся завантажити цю гру

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :